VEŘEJNÁ NABÍDKOVÁ SMLOUVA

na poskyTOVÁNÍ kosmetologických služeb



Tento dokument sebou představuje veřejnou nabídku (nadále jen jako „nabídka“) společnosti „New Skin Clinic s.r.o.“ (nadále jen jako „zhotovitel“), IČO: 19642385, adresovanou neurčitému okruhu osob (objednavatelům), kteří tuto nabídku přijímají, ve vztahu k poskytování kosmetologických služeb, vyjadřují svůj úmysl uzavřít nabídkovou smlouvu na služby zhotovitele za níže uvedených podmínek.
V případě přijetí níže uvedených podmínek a uhrazení služeb se právnická nebo fyzická osoba, která přijme tuto nabídku, stává objednavatelem [zákazníkem] (přijetí nabídky je rovnocenné uzavření smlouvy za podmínek, jež jsou v nabídce vyloženy), zhotovitel a objednavatel se pak společně stávají stranami této smlouvy.
V souvislosti s tím, co je uvedeno výše, si pozorně přečtěte znění této veřejné nabídky a seznamte se s ceníkem nabízených služeb. Pokud s kterýmkoliv bodem této nabídky nesouhlasíte, zhotovitel Vám navrhuje, abyste poskytování služeb odmítli.

1. Pojmy a definice
Ve smlouvě, pokud ze znění smlouvy přímo nevyplývá jiné, budou mít následující slova a výrazy níže uvedený význam:
1.1. Nabídkou je tento dokument „Veřejná nabídková smlouva na poskytování kosmetologických služeb společnosti „New Skin Clinic s.r.o.“, IČO: 19642385“, uveřejněná v síti Internet na adrese: http://newskinclinic.cz.                        
1.2. Přijetí [akceptace] nabídky je úplným a bezvýhradným přijetím nabídky tak, že objednavatel učiní kroky, jež jsou uvedeny v odstavci 2.6 této nabídky. Přijetím nabídky dojde k vytvoření nabídkové smlouvy.
1.3. Objednavatelem je osoba, která přijetí nabídky provedla, a takto se stala objednavatelem služeb zhotovitele na základě uzavřené nabídkové smlouvy.
1.4. Nabídková smlouva je smlouvou mezi zhotovitelem a objednavatelem na poskytování kosmetologických služeb, která je uzavírána přijetím nabídky.
1.5. Službou je poskytnutí kosmetologických služeb podle ceníku služeb, nebo na požádání objednavatele v podobě jednotlivé konzultace.
1.6. Ceník služeb je platným systemizovaným seznamem kosmetologických služeb zhotovitele s cenami, jenž je uveřejněn na internetovém zdroji na adrese: http://newskinclinic.cz a na sociální síti Instagram @dryukova_nina, nacházejícím se také ve složkách na recepci.
1.7. Informacemi jsou objednavatelem poskytované dokumenty, v nichž jsou obsaženy informace o objednavateli, které jsou poskytovány a jsou zapotřebí k provedení práce dle této nabídkové smlouvy zhotovitelem.
1.8. Informační stojan je panelem k umístění informací, jenž se nachází u vchodu do prostoru, kde zhotovitel své služby poskytuje.              

2. Předmět smlouvy
2.1. Zhotovitel se během doby platnosti smlouvy zavazuje objednavateli poskytovat služby podle seznamu služeb, jenž je uveden v ceníku, platného ke dni poskytování služeb, jenž se nachází ve složkách na recepci (nadále jen jako „recepce“), a také publikovaného na internetovém zdroji na adrese: http://newskinclinic.cz.
2.2. Objednavatel se zavazuje služby přijímat a platit za ně v souladu s podmínkami nabídky.     
2.3. Veřejná nabídka a příloha k ní jsou oficiálními dokumenty a jsou publikovány na internetovém zdroji na adrese: http://newskinclinic.cz.
2.4. Zhotovitel má právo ve kterémkoliv okamžiku ceník a podmínky této veřejné nabídky změnit jednostranným způsobem, aniž by to předem odsouhlasil s objednavatelem, kdy přitom zajistí uveřejnění změněných podmínek na internetovém zdroji na adrese: http://newskinclinic.cz, na sociální síti Instagram @dryukova_nina, a také ve složkách na recepci, přičemž nejméně jeden den před jejich uvedením v platnost.
2.5. Kosmetologické služby jsou v plném rozsahu poskytovány za podmínky jejich 100 % (sto procentní) úhrady objednavatelem.
2.6. Poté, co se objednavatel seznámil s popisem poskytovaných služeb zhotovitele a zněním této veřejné nabídky, objednavatel si sestaví seznam kosmetologických služeb, jež by chtěl obdržet, a uvede termíny pro poskytnutí služeb, zapíše se na konzultaci nebo službu na webové stránce http://newskinclinic.cz nebo na sociální síti Instagram @dryukova_nina.
2.7. Na základě obdrženého zápisu zhotovitel objednavateli zasílá potvrzení o zápisu.

3. Cena a způsob úhrady
3.1. Po provedení kroků, které jsou uvedeny v oddílu 2.6 této nabídky, provede objednavatel na recepci úhradu ceny služeb, a to podle ceníku zhotovitele.
3.2. Uhrazení ceny služeb se dle této nabídky provádí úplnou platbou předem.        

4. Práva a povinnosti stran
4.1. Zhotovitel je povinen:
4.1.1. Objednavateli poskytovat kosmetologické služby, které byly v souladu s odstavcem 2.6 této nabídky vybrány objednavatelem, a to v termínech, jež jsou odsouhlaseny s objednavatelem (za podmínky, že se objednavatel k příjmu dostaví).
4.1.2. Informovat objednavatele o tom, co bylo předepsáno a doporučeno, a co je nutné dodržovat k zachování dosaženého výsledku, seznámit ho s doporučeným plánem.
4.1.3. Zajišťovat příslušnou přípravu personálu, což je potvrzováno platnými certifikáty specialistů, s nimiž se objednavatel může seznámit na informačním stojanu.       
4.1.4. Informovat objednavatele o možných projevech po procedurách, takových jako zarudnutí pokožky, její podráždění, loupání, možné modřiny, otoky a jiné, v závislosti na proceduře.
4.1.5. Informovat o možných kontraindikacích k proceduře a možných komplikacích, takových jako je alergická reakce, individuální nesnášenlivost, nedostavení se účinku.     
4.2. Objednavatel je povinen:
4.2.1. Plnit požadavky, které zajišťují kvalitní poskytování placených kosmetologických služeb, a to včetně sdělení k tomu potřebných informací (o přestálých a stávajících onemocněních, operacích, úrazech, o absolvovaných v minulosti vyšetřeních, o léčbě, alergických reakcích, které se mohou odrazit na kvalitě zhotovitelem poskytovaných služeb).
4.2.2. Včas za kosmetologické služby zaplatit, a to způsobem, jenž je stanoven odstavcem 3.1 této nabídky.
4.2.3. Dostavit se na příjem ve stanovený čas, a to na základě předchozího zápisu.
4.2.4. Dodržovat všechna předepsaná doporučení personálu zhotovitele k dosažení a zachování výsledků léčby.
4.2.5. V případě, kdy není možné navštívit specialistu, zavčas na to zhotovitele upozornit na telefonu: +420 775 702 331 nebo na Instagramu @dryukova_nina. 
4.2.6. Vyslechnout si podle odstavce 4.1.4 a 4.1.5 této smlouvy informace od zhotovitele a vzít na vědomí výskyt projevů, které byly popsány v odstavci 4.1.4 této smlouvy.
4.2.7. V případě vzniku komplikací sdělit toto New Skin Clinic a vyhledat lékařskou pomoc, pokud byla specialisty New Skin Clinic dána taková doporučení.    
4.2.8. Objednavatel je povinen zhotoviteli zcela uhradit jím utrpěné ztráty, pokud zhotovitel nemohl poskytnout kosmetologické služby nebo byl nucen je zastavit vinou objednavatele.
4.3. Zhotovitel má právo:
4.3.1. Podle svého uvážení měnit ceník služeb. Ceník služeb je oficiálním dokumentem zhotovitele, obsahuje úplný seznam kosmetologických služeb, jejichž poskytnutí je v rámci této nabídky možné.
4.3.2. K plnění svých smluvních závazků zapojovat třetí osoby.
4.3.3. Poskytnutí placených služeb odmítnout při zjištění zdravotních kontraindikací u objednavatele.
4.3.4. Požadovat, aby objednavatel dodržoval bezpečnostní předpisy, pravidla chování na veřejných místech, šetrně se choval k majetku zhotovitele a třetích osob.
4.3.5. V případě, kdy byla objednavatelem způsobena škoda na majetku zhotovitele a/nebo třetích osob, požadovat po objednavateli nahrazení způsobené škody v plné výši.
4.3.6. Poskytování služeb odmítnout, pokud:
- se objednavatel nachází ve stavu alkoholického, drogového nebo toxického opojení;
- jednání objednavatele ohrožuje život a (nebo) zdraví personálu zhotovitele a jiných osob;
- objednavatel porušuje pravidla interního návštěvního řádu;
- nebyla provedena úhrada služeb v souladu s podmínkami smlouvy;
- pokud objednavatel nesouhlasí s cenou služeb zhotovitele.
4.3.7. Změnit dříve domluvené datum a čas příjmu, kdy vyrozumí objednavatele, v následujících případech:
- nejsou zde podmínky k provedení příjmu (havárie, odpojení elektřiny v prostorách zhotovitele, nefunguje zásobování vodou a atp.);
- ze závažných důvodů není na místě dočasně přítomen specialista a zhotovitel nemá možnost ho nahradit;
- zpoždění objednavatele na příjem o více jak 10 minut oproti dohodnutému času.
4.4. Objednavatel má právo:
4.4.1. Sestavit seznam poskytovaných kosmetologických služeb na základě platného ceníku, se zohledněním nebo bez zohlednění doporučení, které byla obdržena od personálu zhotovitele.
4.4.2. Seznamovat se s následujícími informacemi a dokumenty:
- osvědčením o státní registraci;
- provozním řádem New Skin Clinic;
- ceníkem služeb;
- informacemi o kvalifikaci a certifikaci specialistů;
- a jinými dokumenty v souladu s požadavky zákona ČR.
4.4.3. Požadovat, aby mu byla poskytnuta smlouva v tištěné formě spolu s kalkulací získaných služeb za určité období.
4.4.4. Obrátit se na vedení společnosti „New Skin Clinic“ s návrhy, stížnostmi, a to i v případě reklamací co do rozsahu a kvality poskytovaných kosmetologických služeb.
4.4.5. Získat informace o výpočtu ceny služby.
4.4.6. V případě, kdy zhotovitelem nebudou dodrženy závazky co do termínů splnění vybraných služeb:
- odsouhlasit nový termín pro poskytnutí placených služeb;
- požadovat provedení placené péče jiným specialistou;
- smlouvu vypovědět a požadovat náhradu za cenu služby.             
4.4.7. Vybrat si specialistu společnosti „New Skin Clinic“.

5. Důvěrnost
5.1. Strany si na sebe vzájemně berou závazky spojené s dodržováním režimu důvěrnosti ve vztahu k informacím, které byly při plnění smlouvy, uzavřené na základě této nabídky, získány. Strany jsou odpovědné za následky, jež byly vyvolány porušením závazků důvěrnosti, a to nezávisle na tom, zda k tomuto porušení došlo záměrně nebo náhodně. Předání informací třetím osobám nebo jiné vyzrazení informací, které byly smlouvou uznány za důvěrné, může být provedeno pouze na základě písemného souhlasu druhé strany.
5.2. Za důvěrné jsou podle smlouvy, která byla uzavřena na základě této nabídky, uznány tyto informace:
5.2.1. O obsahu smlouvy v části, která odhaluje individuální informace o objednavateli a jeho osobní údaje (a to včetně celkové ceny smlouvy, adresy, bankovního spojení objednavatele, seznamu pacientů a jiné): 
- příjmení, jméno, patronymikum (pokud ho má); - pohlaví; - datum narození; - místo narození, - občanství;
- údaje dokladu totožnosti; - místo bydliště; - místo přihlášení k pobytu;
- datum přihlášení k pobytu;
- číslo pojistky povinného zdravotního pojištění pojištěnce (pokud ji má);
- druh poskytnuté kosmetologické služby;
- podmínky pro poskytnutí kosmetologické služby;
- termín pro poskytnutí kosmetologické služby;
- rozsah poskytnuté kosmetologické služby;
- výsledek po absolvování kosmetologické služby.
5.2.2. Informace o nemocích objednavatele, a to kromě případů, jež jsou stanoveny zákonem.
5.2.3. Strany se zavazují dodržovat režim bezpečnosti osobních údajů objednavatele při zpracování takových informací, a také přijímat všechna potřebná opatření k zabránění vyzrazení těchto informací. 

6. Odpovědnost stran
6.1. Za nesplnění nebo nenáležité splnění svých závazků podle této smlouvy je provinilá strana odpovědná v souladu s platnými zákony České republiky, a to s přihlédnutím ke zvláštnostem, které jsou stanoveny touto smlouvou.   
6.2. Ani jedna ze stran nebude nést odpovědnost za úplné nebo částečné nesplnění druhou stranou svých povinností, pokud k nesplnění dojde v důsledku okolností vyšší moci, a to včetně jednání orgánů státní moci, požáru, povodně, zemětřesení, jiných živelních pohrom, výpadku dodávek elektřiny a/nebo poruch v provozu počítačové sítě, stávek, občanských nepokojů, bouří, jakýchkoliv jiných okolností, avšak neomezujíce se na vyjmenované, které mohou ovlivnit splnění zhotovitelem podmínek této veřejné nabídky a nejsou zhotovitelem kontrolovatelné.
Pokud kterákoliv z těchto okolností přímo ovlivnila nesplnění závazků v termínu, jenž je ve smlouvě uveden, pak se tento termín úměrně posouvá o dobu působení příslušné okolnosti.
6.3. Zhotovitel není odpovědný v případě:
6.3.1. Kdy byly objednavatelem poskytnuty nevěrohodné informace.
6.3.2. Pokud nebyla léčba zastavena a (nebo) nedokončena z iniciativy zhotovitele.
6.3.3. V případě, kdy u objednavatele nastanou alergické reakce při nesnášenlivosti na přípravky nebo materiály, které jsou povoleny k používání v České republice, nástupu vedlejších účinků a komplikací, které vznikly v důsledku biologických zvláštností organizmu.
6.3.4. Vzniku komplikací v důsledku toho, že se objednavatel neřídil předpisy a doporučeními zhotovitele.
6.3.5. Zhotovitel není odpovědný za nesplnění (nenáležité splnění) svých závazků podle této smlouvy, pokud při té míře opatrnosti, jaká po něm byla požadována v souvislosti s charakterem prováděných zákroků, přijal všechna opatření k náležitému splnění závazků, avšak očekávaného výsledku dosaženo nebylo.
6.3.6. Při poskytnutí objednavatelem výsledků laboratorních rozborů nebo diagnostických vyšetření (UZ, EKG, MR, CT a jiné), závěrů konzultací, které byly učiněny cizími zdravotnickými zařízeními (třetími osobami), zhotovitel není odpovědný za stanovenou diagnózu a (nebo) předepsanou léčbu, v případě poskytnutí výsledků rozborů, diagnostických vyšetření, závěrů konzultací, které neodpovídají objektivnímu klinickému obrazu pacienta, také za možné následky v souvislosti s jejich nevěrohodností.
6.3.7. Zhotovitel není odpovědný za ponechané objednavatelem, v areálu zhotovitele, věci bez osobního dozoru.
6.3.8. Zhotovitel není odpovědný za nesplnění nebo nenáležité splnění svých závazků podle této smlouvy, pokud před poskytnutím kosmetologické služby objednavatel sdělil informace o zdravotním stavu, o přestálých onemocněních, alergických reakcích, kontraindikacích, které mohou mít vliv na výsledky prováděných služeb.
6.3.9. Zhotovitel není odpovědný v případech kosmetologického zásahu třetích osob poté, co byly zhotovitelem kosmetologické služby poskytnuty.
6.3.10. V případě, kdy objednavatel léčebnou kúru absolvovat odmítne, při vzniku komplikací, zhotovitel není odpovědný za další zdravotní stav objednavatele.
6.3.11. Zhotovitel není odpovědný za vedlejší účinky po použití léčiv a léčebných přípravků, na jejichž možný vznik výrobce těchto léčiv a léčebných přípravků poukazoval v příbalovém letáku k nim.
6.4. V případě vzniku dluhu objednavatele co do poskytnutých kosmetologických služeb zhotovitele má posledně jmenovaný právo pozastavit další poskytování kosmetologických služeb na základě této smlouvy, a to do doby, než bude objednavatelem provedena plná úhrada již zhotovitelem poskytnutých kosmetologických služeb.              
6.5. V případě, že se objednavatel nebude řídit doporučeními a požadavky personálu zhotovitele, má posledně jmenovaný právo tuto smlouvu jednostranným způsobem, mimosoudní cestou vypovědět.
6.6. Strana, která se domnívá, že její práva byla podle této smlouvy porušena, má právo druhé straně zaslat dopis s rozepsáním svých námitek. Strana, která je obdržela, je povinna na ně zákonem stanoveným způsobem odpovědět.
6.7. Na písemné požádání objednavatele může zhotovitel vyhotovit tištěnou verzi nabídky s podpisy stran, která má stejnou právní platnost jako tato veřejná nabídková smlouva.  
6.8. Za písemný požadavek objednavatele na podepsání listinného vyhotovení této nabídky je považováno doručení do kanceláře zhotovitele objednavatelem podepsané, a to ve dvou vyhotoveních, tištěné verze této nabídky, která obsahuje spojení na objednavatele. Doručovací adresa: ul. Plavecká 400/12, 128 00 Praha 2, Česká republika.

7. Jiné podmínky
ETIKETA.
K tomu, abyste v plné míře pocítili pozitivní vliv pobytu v New Skin Clinic, prosíme Vás, abyste věnovali pozornost následujícím doporučením.
- Rezervace času k absolvování procedur probíhá na základě předběžného zápisu na kontaktních telefonech: +420 775 702 331 nebo na Instagramu @dryukova_nina nebo na internetovém zdroji na adrese: http://newskinclinic.cz.
- V New Skin Clinic panuje ticho, kdy se snažíme vytvořit oázu klidu a relaxace, a naši hosté jsou na ticho nastaveni. Prosíme i Vás, abyste se také ztišili a vypnuli vyzvánění na Vašem mobilním telefonu.
- V průběhu seance neskrývejte své pocity: pokud se necítíte pohodlně, je Vám příliš teplo nebo příliš chladno, nebo se Vám nelíbí hudba, řekněte nám to.           
- Kancelář není odpovědná za osobní věci, které byly v ordinaci ponechány, kromě toho pro Vás mohou být nepohodlné nebo, pokud se jedná o potraviny, se během různých procedur mohou zkazit.
- V prostorách New Skin Clinic a v jejím areálu je zakázáno kouřit a požívat alkoholické nápoje.

8. Urovnání sporů
8.1. Rozpory a spory, které mohou nastat v průběhu plnění smlouvy, uzavřené na základě této nabídky, budou strany řešit prostřednictvím jednání, a v otázkách, které touto cestou vyřešeny nebyly, se zúčastněná strana může k uspokojení svých nároků obrátit na soud.
8.2. Ve všem ostatním, co není touto smlouvou stanoveno, se strany budou řídit zákony platnými v České republice.  

- Příloha č. 1 – Souhlas se zpracováním osobních údajů

Zhotovitel:
New Skin Clinic s.r.o.
Jednatelka Nina Drykova
Adresa bydliště: Frýdlantská 1312/19, 180 00 Praha 8
IČO: 19642385
DIČ: CZ19642385
Telefon: +420 775 702 331

Příloha č. 1
k Nabídce na uzavření Smlouvy o poskytování kosmetologických služeb společností „New Skin Clinic s.r.o.“ z ____ ________ roku 20__

SOUHLAS
se zpracováním osobních údajů
Já, ____________________________________________, pas / datum narození / rodné číslo: ________________, tímto uděluji svůj souhlas s tím, že společnost „New Skin Clinic s.r.o.“ bude zpracovávat mé osobní údaje, a to za účelem vytvoření podmínek k získávání kosmetologických služeb a provádění kontroly nad jejich rozsahem a kvalitou.
Seznam osobních údajů, k jejichž zpracování se uděluje souhlas: příjmení, jméno, patronymikum, pohlaví, datum narození, domácí a mobilní telefon, místo zaměstnání, místo bydliště a jiné osobní údaje, které byly společností „New Skin Clinic s.r.o.“ při poskytování kosmetologických služeb obdrženy.
Tímto společnosti „New Skin Clinic s.r.o.“ uděluji právo k tomu, aby prováděla následující úkony (operace) s osobními údaji: systematizaci, shromažďování, úschovu, upřesnění (obnovu, změnu), používání, depersonalizaci, blokování, zničení (nepotřebné přeškrtnout).
Společnost „New Skin Clinic s.r.o.“ má právo provádět následující způsoby zpracování osobních údajů: automatizované zpracování osobních údajů a zpracování osobních údajů, které je prováděno bez použití prostředků automatizace.       
Společnosti „New Skin Clinic s.r.o.“ uděluji právo k používání osobních údajů za účelem mého informování za pomoci spojovacích prostředků (a to včetně Internetu) o změnách ve způsobu poskytování kosmetologických služeb, o zápisu. 
Tento souhlas platí neomezeně a mohu ho odvolat pouze tak, že na adresu společnosti „New Skin Clinic s.r.o.“ zašlu příslušný písemný dokument (doporučený dopis s dodejkou) nebo předáním osobně oproti podpisu zplnomocněného zástupce společnosti „New Skin Clinic s.r.o.“.

Objednavatel:

__________________________________________      
(podpis, čitelné rozepsání)
_____ __________ roku 20__

Made on
Tilda